FANDOM

Czarna Pantera.png

Czarna pantera

Prawdziwe Imię T'Calla
Pseudonim Czarna pantera
Gatunek

Człowiek

Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Brązowe
Moce Wyostrzone zmysły, maksymalna ludzka siła, prędkość, wytrzymałość, zwinność oraz bronie wykonane z Vibranium.
przynależność Avengers (Mściciele) 
Pierwsze pojawienie odc. 5"Ant-Man Człowiek mrówka"
Dubbing PL: Krzyszof Szczerbiński

Eng: James C.Mathis III

Czarna pantera(ang.Black panther) to obecny król Wakandy i członek mścicieli.

BiografiaEdytuj

Po raz pierwszy w serialu pojawia się w odcinku piątym, gdzie M'Baku zwany Man-Ape'em wyzywa jego ojca T'Chakę do pojedynku, który Man-Ape wygrywa w nieuczciwy sposób. Dzięki temu M'Baku przejmuję władzę w Wakandzie, a T'Challe każe stracić. Wtedy to T'Challa ucieka z kraju na statku dostawczym zabierając ze sobą strój Czarnej Pantery.

Misja Pantery Edytuj

Później włamał się do Rezydencji Mścicieli, zbierając informacje na ich temat. W tym samym czasie Kapitan Ameryka toczył walkę z Baronem Zemo. Kapitan pewnie byłby już martwy gdyby nie Czarna Pantera, który w ostatniej chwili podał mu tarczę.

W odcinku 10 Pantera wyzywa Mścicieli do walki po to by sprawdzić ich umiejętności. Po walce wyjawia im swoją prawdziwą tożsamość i jaka sytuacja w jego ojczystym kraju. Po analizie sytuacji Mściciele zgodzili się mu pomóc. Na miejscu okazało się że z Man-Ape'm współpracuje Ulysses Klaw oraz Hydra którzy chcieli zdobyć pokłady Vibranium znajdujące się w Wakandzie. Czarna Pantera ostatecznie pokonał Man-Ape'a a Mściciele powstrzymali Klawa i Hydrę. T'Challa uznał że jego kraj już za długo pozostaje w ukryciu dlatego postanawia zmienić prawo panujące w Wakandzie oraz przyłączyć się do Mścicieli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki